sobota, 31 maja 2014

Jest tu kto?

Kurdę, kupę czasu minęło. Zagląda ktoś tu jeszcze? :) Jak widzicie, żeby jeszcze bardziej się pogrążyć, wziąłem na tapetę nowy tytuł - Biomegę dobrze nam znanego pana Nihei. Manga od dłuższego czasu zaniedbywana, więc szlachetnie postanowiłem ją uratować. Postaram się wydawać ją w miarę regularnie (heh, chyba sam w to nie wierzę xD). Poza tym, wpadł mi w ręce nowy tom Sidonii, ruszę z nim jak skończę edytować chociaż jeden Bio (tłumaczenie na szczęście już jest, więc już jesteśmy do przodu xD). A gdzieś tam w kącie siedzi jeszcze Suekichi i domaga się uwagi... I jeszcze jedna na wpół rozpoczęta manga... Fak... Ma ktoś tanio sprzedać trochę czasu...? I chęci do pracy...? Halo...? Jest tu kto...?

4 komentarze:

  1. Nie ma nikogo, odkąd Sidonia nie pojawiała się regularnie :[
    Tutaj na bieżąco, w wysokiej rozdzielczości, dodawane są rozdziały Sidonii (w ang ofc) -> https://mega.co.nz/#F!WJBj3QRR!HlOp0i_ith469z8Uuiazjg
    W sumie, to chyba angielskie skany i tak są w plecy z tłumaczeniem?


    Dobrze, że ktoś w końcu zabiera się za Biomegę. Mangi Niheia sa moimi ulubionymi, miałem kiedyś zamiar zająć się tłumaczeniem Biomegi, ale na zamiarze się skończyło. Dość krótka ta manga, a jej historia spokojnie pozwalała na przedłużenie serii do min 20 tomów. Szkoda, że tak szybko postanowił ją zrealizować.

    btw. "postanowiłam" ? Myślałem, że jesteś osobnikiem płci męskiej.

    Jeżeli szukasz rąk do pracy, to na pewno ktoś by się znalazł do pomocy.
    Wszystko zależy od tego, kogo potrzebujesz.
    Trochę tych projektów wziąłeś na siebie. Nie tak łatwo wyrobić ze wszystkimi ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ups, literówka :P A z Sido nic nie poradzę, dogoniliśmy już angielskie tłumaczenia (ok, teraz jesteśmy 1 za nimi :)). Teraz częstotliwość będzie zależeć od tego jak szybko (i czy w ogóle) oni się uporają z tłumaczeniem. Po japońsku tomów jest już 12 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kończycie to co my(tzn. Azure) zaczęliśmy dawno temu. :-P Miałem dokończyć, ale dałem sobie spokój. JPF ma w planach wydać "Blame!", a później prawdopodobnie zabierze się za "Biomegę".
    A z czego tłumaczycie? Ja skanowałem i tłumaczyłem z oficjalnego angielskiego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że nie wiem? :) Tłumaczenie powstało już jakiś czas temu, tylko nie miałem czasu na edycję. Prawdopodobnie z tłumaczenia tomówek bo nie przypominam sobie tego całego syfu z magazynówek, ale czy to oficjalne czy skanlacje, to nie mam pojęcia :P Mówisz, że JPF ma w planach Blame!? Jeśli tak (do tej pory słyszałem tylko o Abara'rze) to będę bardzo happy stefanem xD

    OdpowiedzUsuń